pengikut

Sunday, January 24, 2010

killed by his own loneliness


Share/Bookmark
keseorangan terus menyendiri,
hatiku kosong terasa dingin
fikirkan tenang sengsara yg menjelang,
bertapaklah sedih mata bergenang.

bahagia,datanglah!!ku seru ku puja,
tenang,datanglah!!ku tunggu ku sapa,
sendiri aku disini terus menyendiri
sepi tetap terus menyelubungi

walau jerit di kala hingar!!
walau bernanyi di tengah pasar!!
tiada siapa yang mendengar,,
kedatangan ku cuma angin yang menyapa

kenapa kau sering pergi
walau ku pujuk walau ku rayu,,
walau ku pinta walau ku puja,,
kau cuma hinggap seketika
bahagia sementara,,duka,,lara,,ku menangis selamanya,,

tenang,jelmalah kau
sepi,pergilah kau
bahagia,datanglah kau
sedih,keluarlah kau

aku bosan!!!,,bosannya aku!!
aku kelu diam membisu,,
benakku buntu diri terpaku,,
matikah aku??

matikah aku?
walau terus nadi berdetak
walau terus nafas ku jejak
walau badan tidak berganjak
walau hati kosong berbajak...


berkabung lah aku,,terus ku berkabung
tetapi mati bukan untukku,,
cuma bahagia ditarik tersungkur,,
ku kambus ku tanam,,
ku puja ku siram,,
tetap ku tunggu agar kau pulang
membuat lena ku tersenyum tenang

ahh,,
sudah lama tidak tersenyum
sudah lama tidak bermimpi
mimpikan taman bunga larangan
hadirnya dia dengan senyuman

datanglah pula perosak jiwa,
menafsir mimpi mengubah cerita
hilang senyuman berubah sengsara
hilang lah mimpi datang derita

pergi kau!!!
nyah kau!!!
jangan kacau bahagia ku
jangan kacau tenang ku
hadirmu cuma menambah sendu,,
membawa igauan mimpi burukku,,

puas bertarung puas mengaum
puas bertentang puas membaham
walau habuan sedikit cuma
ku rasa nikmat menusuk dijiwa

ku sorak ku bangga
ku jerit............
akhir nya dihingar menoleh menerpa
ku bernanyi.........
akhir nya di pasar mendengar terleka

bahagia ku genggam tenang ku sulam
akhirnya....................
akhirnya....................
akhirnya....................

No comments: