pengikut

Wednesday, March 27, 2013

Terbang


Share/Bookmark
Terbang merpati lepas pergi.Tidak bertali tanpa paksi,
Terbang layang hilang terus pergi
Sampai hujung sampai mati.
Tak punya penamat apa dicari.

Bukan makna tewas semua
tapi bina hidup semula
bukan makna kalah kecewa
tapi bangkit penuh dosa

Aku, hilang arah, ya hilang
lepaskan kau terbang aku pula yang melayang
menari atas tembok tiang, terkenang.
menyanyi dalam gobok usang, bergenang.

Biar lihat aku bodoh biar lihat aku hodoh.
Asal nama kau aku dengar aku lihat orang heboh.


1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)