pengikut

Tuesday, October 6, 2009

dunia ku marikh mu.


Share/Bookmark
belum pernah aku merasa,diri ku terasa di hina,
apa ku pakai menjadi bahan dicela,,
apa ku buat menjadi topik di cerca,
bukan mahu mengungkit atau membangkit,
tapi cuma mahu kongsi rase diri tersepit
dengan tingkah mu
dengan laku mu
bila aku bersama,ku rasa dunia kita berbeza
kau dengan gaya mu,,aku dengan cara ku
kau tahu yang kita berlainan rasa,,lain dunia,,
tapi kau terus memaksa,
terus menyeksa,
membawa ku ke alam yg penuh pura2,,
yang xmungkin ku ikut selamanya

dunia kita berbeza,,tiada apa pon sama
teman mu tiada pernah menerima ku,,
masakan kau terus membawa ku ke tempat mu,
bukan aku x suka,
tapi bila org dah org dah menyampah
buat apa terus kan diri jdik ibarat sampah?

dunia kita berbeza,,aku disini kau disana..
kenapa kau masih ingin bawa ku kesana?
walau kau xpernah tanya apa ada disini,,
walau kau xpernah ingin kenal isi hati,,
bukan ku terasa,,tapi ku bertanya,,
adakah ini dinama kan cinta?

bila ku keluar,,itu jdik isu,
bila kau keluar,,aku hanya membisu..
kau terus halang aku itu ini,,halang sana sini,,
mungkin sebab kau x suka caraku~
mungkin kerana kau x gemar tingkah ku
tapi bila kau ditempat ku~
kau hanya ckp,
"please,,faham diriku"

atas bwah kau tenung ku,,
ingin merubah satu persatu,,
menjdi kan ku lelaki mu,,
pakai ku kau tegur
makan ku kau atur
bila ku bersuara,,kata pula ku melawan,,
tapi bila ku menegur caramu yang ku x suka
kau hanya cakap
"plz,,trima aku seadanya"

aku memang x sempurna diri,
tapi aku masih punya harga diri,,
bukan ku ini untuk di dagang di beli,,
bukan utk di ubah di uli,,
tapi aku bersuara
kerana ku x bisa
kerana aku hanya lelaki yg buta dlm erti cinta definasi seorg wanita
iaitu menurut kata dan terima la dunia nya sepenuhnya~

No comments: