pengikut

Wednesday, December 15, 2010

kemencarutan itu kemuliaan?


Share/Bookmark
adakah aku akan mencarut?
oh mungkin ya oh mungkin tidak
oh mungkin bertalu oh mungkin berkias.
oh mungkin bertapis oh mungkin dikalis.

jadi benda dah tetap jadi.
tinggal aku mudah kata mudah madah.
tinggal aku benci aku lari dari aku.
mudah!
senang!
otak letak lutut
cakap sedap mulut
hati kecik semut.
mulut masa cakap pandang sini jangan kemut.

kau lari.kau berani.
aku tunggu aku pasti.
kau lari.aku tak akan pergi.
kau benci.ah.aku apa peduli.

tengahari makan ku mencarut.
pagi makan ku makian.
malam aku muntah kembali.
muntah dengan diam kau.
muntah dengan senyap kau.

sedap tahi kau lempar.
sedap tahi kau hampar.
kalau bukan kau siapa tahu?
aku di belakang.kau tikam aku.
3 kali bukan sekali.
sedap bukan?
iya.aku bukan manusia.


1 comment:

doyah said...

aku baca ni sambil rap. oyeahh!