pengikut

Wednesday, February 23, 2011

kita sama~


Share/Bookmark
aku ada tayar dua!.
kau suka atau duka.ah.aku peduli apa.
kau lapar?aku ajak kau tolak pelawa.
kau mati?hah.padan muka.

alah.aku gurau - gurau sayang.
meh naik cepat abg bawa pergi tgk wayang.
abg janji x bawak macam superman tgh terbang.
ah sudah!bila pulak kita panggil abang sayang?

eh.lupa kamu juga penunggang setia.
cuma kadang iri hati kau dijemput pakai kereta.
sebab itu baran tidak semena.
aku nekad pasang bumbung atas tenggiling kita.

aku pun bodoh.marah kau.sampai nak maki.
walau aku tahu kau suka pakai helmet.visor halang matahari.
bawak laju kalah rempit kalah Rossi.
sebenarnya itu lah sebab aku suka kau buat pertama kali.

ah.apa peduli dengan segala tayar - tayar ini.
kita sanggup jalan dari sini sampai kedai makan kan sweetie?
duduk sibuk terasa sana sini.
bukan kenyang pun kalau asyik duk makan hati,





No comments: