pengikut

Saturday, August 28, 2010

kami tunggak negara.bukan acuan semata.


Share/Bookmark

Kami ini tunggak Negara.bukan acuan semata. Kami ini harapan bangsa.bukan semata menurut kata Bukan tidak percaya pada mereka.Cuma luahan hati ini meronta. Dengarkan lah juga.kami anak – anak muda ini ingin bersuara.

Biarkan lah dikata mencela.biarkah lah dikata hormat sudah tiada. Tapi kami punya suara.yang mampu mengubah dunia. Kerana kelak.kami ini menjaga Negara. Kerana kelak kami ini jugalah yang menetap sebagai warganegara.

Kami bukan boneka semata.atau sampah di mata mereka. Kami mampu bersuara.dan dgn suara menggumpul tenaga. Bergerak menggempur bertempur berjuang dalam bahasa. Menegak keadilan yang sebenar kami ingin dan kami selesa.

Tapi percaya lah.kami ini wakil pemimpin masa depan Negara. Jangan kongkong idea kami.jangan ambil suara – suara. Kerana kami hanya idaman kan suasana selesa di dalam Negara. Berikan lah..walau sedikit hak kebebasan untuk bersuara. Kerana..sekali lagi..kami lah yang akan memimpin Negara.

Semakin kau menutup telinga semakin itu kami bersuara Semakin kau berdiam saja semakin itu kami bertenaga. Otak kami sangat berguna.pemikiran kami sangat sempurna Tapi.kenapa banyak remaja rosak akhlak nya?? Kerana suara – suara idea – idea mereka yang dulu bijak pandai semua Tidak di dengar walau seserpih walau se camca.

Lantas kami mahu terbang menyebarkan suara Suara lantang membentang suara Suara bertenaga berkenaan suara. Suara kami adalah suara Suara kami adalah masa depan Negara!

No comments: