pengikut

Friday, January 14, 2011

perempuan


Share/Bookmark
perempuan.
bila melakukan kesalahan dan tidak dapat memujuk seseorang lelaki itu.maka perempuan itu akan mula mencari kesalahan lelaki itu dan merajuk sehingga lelaki itu pula yang memujuknya.
perempuan.
ego setinggi langit.tak mampu dibawa kebawah.walau sekejap.lelaki pula sanggup melutut hilang maruah buang ego buang macho.semata - mata memujuk perempuan.
perempuan.
alasan 'kami perempuan,lelaki lah jaga' memang selalu digunakan.kerana malas untuk pujuk dan meminta maaf.
perempuan.
perempuan.
perempuan.
perempuan.
aku minta maaf kerana menyinggung perasaan perempuan.
walau aku tahu.kesalahan yang sebenar adalah daripada perempuan.
dan perempuan akan menyalahi kembali aku atas kesalahan lampau dan yang lain.
jadi.
baik aku diam dan senyap.
baik aku minta maaf kepada perempuan.
kerana.
perempuan tidak akan mengaku kalah.
walau sebenarnya perempuan itu yang bersalah.

No comments: