pengikut

Sunday, January 2, 2011

this is it.


Share/Bookmark
berlari aku mengejar berlari.
gunung dikejar pasti tidakkan lari.
yang pasti dikejar bukan gunung dibumi.
tetapi perempuan punya kaki punya hati.

sekelip mata kau tenung mata ku.sekilas pandang kau berkata kau rindu.
sekelip mata kau berborak dengan ku.sekilas pandang kau berkata sayangkan aku.
sekelip mata kau menangis ttg aku.selamanya kau kata ''aku benci kamu''
sekelip mata kau hilang dari aku.selamanya tangan dia digenggam oleh mu

aku tidak pernah tipu aku tidak pernah bohong.
aku juga pernah rindu, aku juga pernah sayang.
aku juga pernah menangis,aku juga pernah terguris.
tapi aku tahu.aku salah dari semua pandangan mu.

kau pernah menjadi sebahagian dalam hidup ku.
ah.bukan 'pernah' tapi 'masih'
ah.bukan 'sebahagian' tapi 'segala galanya'
jadi.kau masih menjadi segala galanya dalam hidup ku.


No comments: