pengikut

Sunday, January 2, 2011

you.


Share/Bookmark
kau bibir ku akulah gincu mu.
kau mata akulah eyeliner mu.
kau keyboard ku akulah jari mu.
kau email ku.akulah password mu.

kau lengkapkan hidup ku.
pagi - pagi mahu pandang wajah kamu.
cepat - cepat guling badan cari kamu.
bukan sebelah katil tapi dalam phone dan laptop ku.

makan nasi lemak ada terbayang muka you.
teh tarik pun ada bayang - bayang badan kamu.
muka anney mamak pun macam you.
ah sudah! aku mabuk ke angau syookk kat kamu?

eh you.kenapa ada dekat mana mana?
kenapa tak duduk diam saja?
ke aku terbayang lebih mcam orang gila.
atau sbb aku demam seminggu ingat kat you aja?

bukan halau kamu bukan buang kamu.
cuma pelik kenapa asyik keluar muka you.
aku tengok makcik pegang bakul sayur cili
i terbayang you pegang beg Roxy.

kau lengkapkan hati ku.
siang malam angau asyik ingat kat lu.
wah rempit pula kita nih kan you.
apa barang naik ferrari!bak sini datang JJW lagenda ori!!

kau pergi aku lari.
kau lari aku berdiri.
tiba2 kau peluk belakang aku tanpa disedari.
ah.berlari dalam bulatan ye saudari?

kau memang akan ku miliki.
izin Tuhan izin famili.
kalau mereka tidak restui.
apa boleh buat aku jadi pengapit masa kahwin you nanti......


No comments: